לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

על בתי ספר לטאי צ`י



על 3 סוגי בתי ספר לטאי צ`י ואיך לדעת במה לבחור

תרגום חופשי של פאטריק קיילס Patrick Kellys :

" יש שלושה סוגים של טאי-צ`י בהם אתה עשוי להיתקל.

- ראשית, קיים ה דוג`ו טאי-צ`י המסורתי, שבו תלמידים מתקדמים באימונים רציניים ארוכים, אשר מייצר אבולוציה פנימית אמיתית ועמוקה, ויכולת הגנה עצמית המבוססת על עידון פנימי, ולאו דווקא על כוח ומהירות. הניסיון הנשגב של מתרגלים רבים, שדורש מאמץ משני תלמידים ומורים. המדריכים עצמם עברו הכשרה ארוכה דומה עם המורים המדריכים שלהם.

- שנית, יש "ריפוי" טאי-צ`י שבו אנשים מגיעים במטרה להתאמן לצורכי הקלה, להרגיש כלפי חוץ טוב יותר ולהתאושש מהלחץ של עבודה וחיי היום יום. יש ערך חיצוני בזה, אבל זה לא יביא לעידון פנימי.

- שלישית, ניתן למצוא "התעמלות" טאי-צ`י שבה לומדים תנועות יפות "וושו" או תנועות לחימה מאומנות, אולי עם מדי משי, לפעמים לצרכי תחרות.

שתי השיטות האחרונות בדרך כלל נלמדות רק כאמצעי לפרנסה. המדריכים מלמדים את המאומנים ליצור תנועות ומערכות חדשות כאשר רעיונות בבסיס שלהם לעיתים שטחיות. שיטות אלה עשויות להגביר את ההזדהות של המתאמנים עם הגוף (איחוד האגו). זוהי דרך רחוקה מהמטרה הגדולה של האמנות העמוקה ועדינה של טאי-צ`י האמיתי.

אני מציע לך לחשוב פעמיים לפני שתשקיע את הזמן שלך באימון - שאל את עצמך מה באמת חשוב ונדרש בחייך, הישאר נאמן לעצמך ועשה את הבחירה הנכונה ".

המאמר פורסם גם כאן »

אורן נחום אומנות הלחימה העתיקה כפי שהועברה בידי פטריק קלי
בהדרכת אורן נחום

כל המאמרים של דאו טאי צ`י:

על טאי צ?י ורוקנרול- פרידה מלו ריד

על טאי צ?י ורוקנרול- פרי

על טאי צ?י ורוקנרול- פרידה מלו ריד» מאת אורן נחום

כל הפעילויות של דאו טאי צ`י:

שיעור טאי צ`י :תורתו של רב אמן הואנג

אומנות הלחימה העתיקה

.תרגילי ההכנה של מאסטר הואנג שינג שיאנג, סידרת הטאי צ`י הקצרה והארוכה בסיגנון יאנג סידרת הטאי צ`י המהירה תרגילי זוגות לפיתוח רגישות ומיומנויות לחימה. טכניקות לחימה מגוונות מדיטציה דאואיסטית» עם אורן נחום

שני
שיעור טאי צ`י :תורתו של רב אמן הואנג

אומנות הלחימה העתיקה

עם: אורן נחום

מתי: שני

טאי צ`י וקונג פו עם אורן נחום

שיעורי טאי צ`י

בית ספר לטאי צ?י, אומנות הלחימה הסינית העתיקה, תורתו של רב אמן הואנג שן שיין (Huang Xing Xiang ) כפי שהועברה בידי פטריק קלי בהדרכת אורן נחום ( כ25 שנות נסיון )» עם אורן נחום

ראשון
טאי צ`י וקונג פו עם אורן נחום

שיעורי טאי צ`י

עם: אורן נחום

מתי: ראשון

טאי צ`י בתל אביב

דאו טאי צ`י תל אביב

אומנות הלחימה העתיקה, נפתחת קבוצת מתחילים בתל אביב טאי צ`י וקונג פו על פי המסורת של רב אמן הואנג שינג שיאנג כפי שהועברה בידי רב אמן פטריק קלי. להתפתחות אישית, בריאות משופרת והגנה עצמית» עם 太极 Dao Taiji

רביעי
טאי צ`י בתל אביב

דאו טאי צ`י תל אביב

עם: 太极 Dao Taiji

מתי: רביעי

שיתוף חברים
עם : אורן נחום