לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

התעוררות הלב המואר- עם הירה הוזן

אחרון האורחים כבר הלך... פעילות זו התקיימה בעבר. להמשך התקשרות צרו קשר עם אשרם במדבר
מודעות עצמית »  מדיטציה »  סדנאות מדיטציה »  מדיטציה »

הצטרפ/י
עם : אשרם במדבר
מתי : רביעי- שבת 14/6/2014-11/6/2014 16:00-16:00
עם :

אשרם במדבר

להיות באהבה, זה המפתח העיקרי למודעות גבוהה יותר. לאהבה יש כוח, שיוצר את העולם בו אנו חיים.
את הסדנה מעבירה הירה הוסו תלמידתו של דרונבלו מלכיצדק עובדת במסגרת "בית הספר להיזכרות" בניצוחו.
להיות באהבה, לא בפחד, הוא המפתח העיקרי למודעות גבוהה יותר. כפי שתראו בסדנה זו, לאהבה יש כוח שזה מכבר נשכח. כוח כה עצמתי שהוא יוצר את העולם בו אנו חיים. זהו הלב המכיל את הוראות ההפעלה המקוריות של החיים, וכאשר הלב שוב בשליטה בחייו של אדם, החיים מגיבים בשמחה וכוח.

בסדנה זו נתאמן בתרגילים ומדיטציות המיועדים לפתוח את לבכם. תגלו הנאה צרופה ושמחה ע"י הרחבת שדה המודעות שלכם והפעלת גוף האור החי שלכם. תרגישו חופשיים ומוזמנים לחלוק את האנרגיות האוהבות של שלווה, אמת, יופי, אמון והרמוניה עם הבריאה בשלמותה. בסדנה זו תוכלו להיזכר כיצד לחבר מחדש את העצמי רב הממדים המלא אל הבריאה בשלמותה ע"י התכנסות לרבדים העמוקים של לבכם. בזמננו יחד נתאמן במספר תרגילים מהנים כמו 1) תרגילי טנטרה לבנה טיבטיים, 2) נשימת פראנה יחדיו, 3) לרקוד בחשיכה, 4) ריקוד ברכות סו∙פי.

נושאים נוספים שנחלוק במהלך הסדנה כוללים: גיאומטריה מקודשת, התעלות, מצריים העתיקה, השינויים של כדה"א, קשר לאני הגבוה, להניע את המודעות בתוך הגוף ומציאת המרחב המקודש בתוך לבכם.

בהשלמת סדנה זו, יהיו לכם את הכלים הפנימיים כדי באמת להתחיל את תהליך התרוממות הרוח. אתם כעת מוכנים לשינויים הקרבים ובאים. אז בואו והצטרפו אלינו, בואו נרכב יחד על גלי התרוממות הרוח לתוך מציאות חדשה של מודעות אחת! תחוו ותצטרפו למהפכת ההכרה האנושית של היום. עכשיו הזמן להיזכר מי אתם באמת. עכשיו הזמן להיזכר בדיוק איך להיכנס להתרוממות רוח ואל מודעות גבוהות יותר.

את הסדנה מעבירה הירה הוסו תלמידתו של דרונבלו מלכיצדק עובדת במסגרת "בית הספר להיזכרות" בניצוחו.
הירה הוזן נולדה בהולנד. היא נזירת זן בודהיסטית, מתרגלת ומלמדת רוחניות ומדיטציה כבר מעל 12 שנים. היא כרגע מתגוררת עם משפחתה במקדש זן הממוקם בהרי דרום צרפת ועוזרת לנהל אותו.

אשרם במדבר

במקום חדרי אירוח ממוזגים עם מקלחות ושירותים צמודים,אולם וחדר סדנאות, אוהל מדיטציה הפונה לנוף, דום ענק במדבר,חדר אוכל המגיש ארוחות צמחונית, ואיזורי קמפינג עם מקלחות חמות.


הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

>
גליה יהושע
איציק שר-אל
Ronit
עידית גודס-גרינבאום
עידית גודס-גרינבאום
פאנדיט
פאנדיט
פאנדיט
Chancela Mongoza
Yarden Nuriel
<

שיתוף חברים
עם : אשרם במדבר
מתי : רביעי- שבת 14/6/2014-11/6/2014 16:00-16:00