לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

מכוחניות לעוצמה

אחרון האורחים כבר הלך... פעילות זו התקיימה בעבר. להמשך התקשרות צרו קשר עם אשרם במדבר
מודעות עצמית »  אימון אישי »  סדנאות אימון אישי »  אימון אישי »

הצטרפ/י
עם : סוגנדהו
מתי : שלישי- ראשון 22/2/2015-17/2/2015
עם :

סוגנדהו

מה גורם לנו לרצות או לדחות כוח? מדוע יש אנשים שרואים במילה כוח מילה גסה ואחרים רואים בה מניע? רבות מההתנהגויות שלמדנו להגדיר ככוחניות בהתאם לתכתיבים החברתים עלולות להסתיר משהו הפוך.
מה גורם לנו לרצות או לדחות כוח? מדוע יש אנשים שרואים במילה כוח מילה גסה ואחרים רואים בה מניע? רבות מההתנהגויות שלמדנו להגדיר ככוחניות בהתאם לתכתיבים החברתים עלולות להסתיר משהו הפוך. אנשים רבים שאנחנו ממעריצים ומתייחסים אליהם כ"אנשים חזקים" הם בעצם דמויות נוצצות אך ללא תוכן ממשי ולמדנו להאמין לשקר הזה.

באור המודעות העצמית שלנו, אלכימיה אמיתי יכולה לקרות. היא תוביל אותנו לקבלה עצמית, להכרה בכוח האמיתי שלנו. השינוי יקרה בטבעיות כתוצאה מאלכימיה זו. ניראה כוחניות אסטרטגית אינה הכרחית כדי לחיות חיים משמעות. ביטוי אותנטי נותן לנו כוח, כל ביטוי אמיתי נותן לנו אנרגיה. כל ביטוי לא אותנטי לוקח מאיתנו את הכוח שבנו.

בקבוצה הזו, של מודטים מנוסים שמוכנים להתעמת עם עצמם על הרעיונות האישיים והכללים של שימוש וניצול של כוח בכל הרמות: עבודה, מערכות יחסים, חברות, יחסי הורים וילדים ועוד. אנחנו רוצים להתבונן על חיינו דרך הצ`אקרה השלישית, מרכז הכוח שלנו. על ידי חשיפת הזיוף זה יהיה בלתי נמנע למצוא את האמיתי והאותנטי בנו ולא נצטרך יותר לעשות השוואות. יש סיכוי טוב למצוא שם הפתעות.

סוגנדהו

פרם סוגנדהו היא תרפיסטית בכירה, בעלת שם עולמי וניסיון בהנחיית סדנאות ברחבי העולם. היא בעלת תארים אקדמאים בתחום מדעי הנפש. בנוסף, למדה והוכשרה בשיטות טיפול אלטרנטיביות רבות ושונות כגון NLP, דמיון מודרך, שחרור התניות ילדות. תלמידתו של אושו
הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

>
גליה יהושע
איציק שר-אל
Ronit
עידית גודס-גרינבאום
עידית גודס-גרינבאום
פאנדיט
פאנדיט
פאנדיט
Chancela Mongoza
Yarden Nuriel
<

שיתוף חברים
עם : סוגנדהו
מתי : שלישי- ראשון 22/2/2015-17/2/2015