לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

טנטרה לזוגות

אחרון האורחים כבר הלך... פעילות זו התקיימה בעבר. להמשך התקשרות צרו קשר עם אשרם במדבר
מודעות עצמית »  מדיטציה »  סדנאות מדיטציה »  מדיטציה »

הצטרפ/י
עם : אשרם במדבר
מתי : שלישי- שבת 28/3/2015-24/3/2015
עם :

אשרם במדבר

מיניות מתקשרת אצלנו להתנהלות של משיכה ודחיה. הרבה מאד מפוטנציאל החיים שלנו טמון באקט הזה, באנרגיה הזו. אבל אנחנו כמעט ולא ממשים את הפוטנציאל הזה ולוקים בתקשורת האנרגטית הזו בין המינים.
איך אפשר לנצל את המיניות לתקשורת חדשה של אדם עם המין השני ועם עצמו? עד כמה השיפור בהבנה של האנרגיה הזו מתמירה את אנרגיית החיים של האינדוידואל ושל הזוגיות שלו בה.
אתם מוזמנים לסדנה-ריטריט טנטרה עם המורים סמבהבו ומדהו (פונה, איטליה), למסע של הבנות חדשות וחקירה עמוקה של אנרגיית המין, של סקסיות חדשה ושל תקשורת אמיתית החושפת תשוקה ואמת דרך התבוננות מדיטטיבית שונה מן המוכר.
בריטריט הזה זוגות יקבלו הבנות חדשות לגמרי לגבי סקס ותפקידו במערכת יחסים זוגית. רוב חוויות האהבה האומללות קשורות בחוסר תפקודיות בסקס. כשאמת לגבי סקס נחשפת, ניתנת לסקס יכולת ריפוי פוטנציאלית במקום יכולת שיבוש פוטנציאלית.
המפתח נימצא בהשקפה חדשה לגבי אברי המין, איך הם מתקשרים ואיך אנרגיה נשית וזכרית מתחלפות במציאות. הבנה זו דורשת גילוי מחדש של תחושות הריגוש בגוף שקיימות בכל רגע של נוכחות מלאה מצידינו.
בכל יום מוקדש זמן מדיטטיבי כדי לחקור את ההצעה ל"מפתח האהבה" בפרטיות. זה אספקט הכרחי כדי לאפשר לזוג לגלות את השפה שלו דרך התנסויות ישירות. זה לא איזו טכניקה או רוטינה מיוחדת! פשוט בהיכרות עם המודעות, הרפיה להוויה ולהרגשה, נוצרת סוג של קירבה מינית שמתמזגת ויוצרת אהבה והרמוניה בין גבר לאישה. השינוי הוא מידי. מהנפש מתנקים משקעי עבר, ודרך ריפוי מיני עמוק מקום חדש מתפנה לשמחה. ריטריט זה הוא חוויה עמוקה מאוד שהוגדרה ע"י המשתתפים כ-לבוא הביתה ל `ירח דבש רוחני` להחיות את אהבה.
סדנה זאת מתאימה לזוגות צעירים וותיקים כאחד.
בעזרת הדרכה של מורי טנטרה רבים, סמבהבו מלמד זוגות כיצד להיכנס לחווית הטנטרה, הוא פותח פתח להפוך את הסקס לכוח אהבה מאחד ומחזק.

אשרם במדבר

במקום חדרי אירוח ממוזגים עם מקלחות ושירותים צמודים,אולם וחדר סדנאות, אוהל מדיטציה הפונה לנוף, דום ענק במדבר,חדר אוכל המגיש ארוחות צמחונית, ואיזורי קמפינג עם מקלחות חמות.
הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

>
גליה יהושע
איציק שר-אל
Ronit
עידית גודס-גרינבאום
עידית גודס-גרינבאום
פאנדיט
פאנדיט
פאנדיט
Chancela Mongoza
Yarden Nuriel
<

שיתוף חברים
עם : אשרם במדבר
מתי : שלישי- שבת 28/3/2015-24/3/2015