לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

פסטיבל זורבה הבודהה אביב 2015

אחרון האורחים כבר הלך... פעילות זו התקיימה בעבר. להמשך התקשרות צרו קשר עם אשרם במדבר
מודעות עצמית »  מדיטציה »  פסטיבלים / כנסים מדיטציה »  מדיטציה »

הצטרפ/י
עם : אשרם במדבר
מתי : שלישי- שבת 11/4/2015-7/4/2015 13:00-17:00
עם :

אשרם במדבר

חמישה ימים של הילולת החיים הגדולה. בפסח הזה אנחנו מזמינים אתכם להשתחרר מהמציאות היומיומית, הזדמנות נדירה להקדיש חמישה ימים כדי לחיות מהלב, להנות מהחופש המוחלט ושחרור מהמציאות הלוחצת.
בלב נווה המדבר הירוק של האשרם, נוצר מרחב מופלא של עולמות שלמים של סדנאות מודעות המשתלבים יחד עם הופעות משובחות, מסיבות שמחות ומפגשים עם אנשים מיוחדים. כן כן, פסטיבל זורבה הבודהה מביא לכם את כל העולמות, חגיגה גדולה שכולה חיות בלתי מתפשרת, שקט מדיטטיבי ותוכן איכותי המתפרש על 14 מתחמי פעילויות עומק.

השילוב הוא המתכון הסודי שלנו- שפע של מתחמי סדנאות עומק, ההופעות, המסיבות, האנשים וכמובן, האחד והיחיד- המדבר. אנחנו מזמינים אתכם להשתחרר משליטת השכל ולצאת לחופשה שכולה אהבה מדברית, כזאת שלא צריך לחשוב בה. כזו שיכולה לגרום לכם לשינוי. רק לבוא להרגיש ולהתרגש. ומשם אתם תגלו לבד.

אנו קוראים לכם לפסטיבל שיפתח לכם את הלב, שימלא לכם את מצברי הנפש, שיגרום לכם לרקוד עד כלות, שיכיר לכם את עצמיכם ממקומות שלא ידעתם, אנו קוראים לכם לבוא לפגוש אנשים מדהימים באירוע שכל כולו חגיגה גדולה, חגיגת החיים זה כאן.

5 ימים של זורבה. 5 ימים של בודהה. פסטיבל שמשלב בין התבוננות עמוקה פנימה, לבין חגיגת החיים הגדולה. מיטב מנחי הסדנאות מהארץ (ואורחים מחו"ל) יעבירו אתכם תהליכים משמעותיים. מהמדיטציות האקטיביות של אושו ועד סדנאות יוגה, תרפיה, הילינג, תאטרון, ריברסינג, תנועה, הרצאות, ריקוד ועוד...
אומנים מדהימים, אשר יעבירו מופעי מוזיקה שחלקם לא תוכלו לפגוש בשום מקום אחר, הופעות מדיטציה והופעות מקפיצות המשתלבות נפלא עם האוירה המיוחדת של הפסטיבל הזה.

במקום שהוא רחוק מהכל, מכל המוכר מערוץ החיים. אנחנו מציעים נווה מדבר, מקום בו תתנו לעצמכם להתאהב ולאהוב מחדש, מקום בו תוכלו לתת לרגש להיות ראשון ולהניח את כל הדברים האחרים בצד. בתכלס לא תהיה לכם ברירה, המהלך הטבעי של הפסטיבל, יגרום לכם לשחרר, שפע הסדנאות יכריח אתכם לשכוח את הראש ולו למעט, המדבר שמסביב, האנשים שיקיפו אתכם פשוט יזכירו לכם את הקסם הזה שייש לחיים להציע.

GET OUT OF YOUR HEAD AND GET INTO YOUR HEART, THINK LESS FEEL MORE

לפרטים נוספים, הזמנת כרטיסים וחדרי אירוח-
דברו איתנו- 052-5443349

בקרו באתר הזורבה www.zorba.co.il

אשרם במדבר

הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

>
גליה יהושע
איציק שר-אל
Ronit
עידית גודס-גרינבאום
עידית גודס-גרינבאום
פאנדיט
פאנדיט
פאנדיט
Chancela Mongoza
Yarden Nuriel
<

שיתוף חברים
עם : אשרם במדבר
מתי : שלישי- שבת 11/4/2015-7/4/2015 13:00-17:00