לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

החופש לרקוד את החיים - מסע נשי בשישי

אחרון האורחים כבר הלך... פעילות זו התקיימה בעבר. להמשך התקשרות צרו קשר עם סטודיו PLAY אילנית תדמור
אימפרוביזציה »  ריקוד אימפרוביזציה »  הרצאה ריקוד אימפרוביזציה »  ריקוד אימפרוביזציה »

הצטרפ/י
עם : Play - סטודיו לתנועה אימפרוביזציה
מתי : שישי 18/3/2016 10:00-12:15
עם :

Play - סטודיו לתנועה אימפרוביזציה

``מסע נשי בשישי`` הוא מפגש ייחודי המיועד לנשים שבינינו, המבקשות חוויה אחרת ותובנות חדשות, בניחוח אחר. את מוזמנת לקחת לעצמך את הזמן, להגיע, לנשום לרווחה, לפגוש חברות, לפתוח את הראש והלב.

``מסע נשי בשישי`` הוא מפגש ייחודי המיועד לנשים שבינינו, המבקשות חוויה אחרת ותובנות חדשות, בניחוח אחר. את מוזמנת לקחת לעצמך את הזמן, להגיע, לנשום לרווחה, לפגוש חברות, לפתוח את הראש והלב, להקשיב קצת אחרת וליהנות מכיבוד מפנק ומהרצאה חווייתית של אילנית תדמור. המפגש ייערך בסינמה סיטי, ראשון לציון.

על ההרצאה: החופש לרקוד את החיים

מסע החיים שלנו, נשות המאה ה ? 21, הוא מירוץ מטורף, אינטנסיבי, מלא ב``רעשים``, משימות, תמורות טכנולוגיות, תמורות חברתיות, חיפוש עצמי ושאיפה להגשמה עצמית. גורמים אלו מושכים אותנו לכיוונים שונים ומנוגדים ודורשים מאיתנו להיות ``מולטי טסקינג`` כמעט בכל תחומי החיים שלנו ? משפחה, קריירה, תחביבים ועוד ועוד. בסופו של יום, כל אחת מאיתנו שואפת להתחבר אל עצמה, אל אותו קול פנימי עמוק וייחודי לנו, זה שיאפשר לנו ``להיות``. להיות שם עבור עצמנו, עבור אהובינו.
איך מוצאים את הקול הזה? איך לומדים להכיר את עצמנו, להבין, לחקור, ולגלות את אותו קול, אותו ריקוד פנימי, שיעזור לנו להתמודד עם כל אתגרי החיים?
לאילנית תדמור, כוריאוגרפית, רקדנית, מרצה ומורה יש את המפתח והיא תשמח לחלוק אותו איתך!
הדרך שאילנית מובילה כבר למעלה מ-20 שנה, ומלווה עשרות אלפי אנשים באמצעותה מציעה דרך להתמודדות עם אתגרים אלו בעזרת שני מפתחות: החיבור לגוף ועקרונות האימפרוביזציה.
האימפרוביזציה היא כלי לשינוי הרגלים עבור כל אדם .תהליכי העבודה שאילנית מציעה מאפשרים לאנשים למתוח את הגבולות הפנימיים ולעבור ממגבלות וחסימות אל הרחבת האפשרויות הקיימות בדמיון, בתנועה ובחיים.
האימפרוביזציה מציעה עקרונות כגון: הקשבה, נוכחות, תשומת לב כמפתח לשינוי, שיתוף פעולה ועוד, ומדגימה כיצד ניתן להתאמן עליהם דרך הגוף על מנת לאפשר לנו שינוי דפוסים והרגלים בחיים.
בהרצאה חווייתית, חדשנית, ומלאת חוש הומור, אילנית חושפת כלים פשוטים כיצד להיות נוכחים ברגע, לראות את מה שיש בו, וליצור ממנו, תוך כדי אימון על תקשורת עם עצמנו ועם סביבתנו, על ידי שאלה ראשונה ובסיסית: איך את מרגישה את הגוף שלך עכשיו?

Play - סטודיו לתנועה אימפרוביזציה

PLAY - צמיחה ויצירה בתנועה - מרכז ללימודי יצירה, אמנות המופע, אימפרוביזציה, קונטקט וטכניקה, בניהולה האמנותי של אילנית תדמור. מוזמנים להצטרף אלינו, להגשים חלום ופשוט לרקוד. לגלות את עצמך בתנועה..
הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

>
קרן רועי
Beth Levy
אילנית תדמור
Limor Ka
Shirly Belisha
Nizan Gvili
Nizan Gvili
Elizabeth Zohar
Amos Blitz
<

כל הפעילויות של סטודיו PLAY אילנית תדמור:

קורס אימפרוביזציה בתל אביב

שיעורי אימפרוביזציה

האימפרוביזציה מציעה דרך עבודה מאד אקולוגית, לרקוד עם מה שנוכח בי ברגע זה. היא מאפשרת ללמוד תכנים חדשים וגם דברים שאנחנו כבר יודעים, ובכל פעם מזווית מעט אחרת.» עם אילנית תדמור / חן / מיכל

שלישי
קורס אימפרוביזציה בתל אביב

שיעורי אימפרוביזציה

עם: אילנית תדמור / חן / מיכל

מתי: שלישי

שיתוף חברים
עם : Play - סטודיו לתנועה אימפרוביזציה
מתי : שישי 18/3/2016 10:00-12:15