לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

בצעדי מחול הנחיה והעצמה במחול אתני-מזרחי בכרמיאל

אחרון האורחים כבר הלך... פעילות זו התקיימה בעבר. להמשך התקשרות צרו קשר עם שוש פרידמן ומכללת תל חי
ריקודים מהעולם »  ריקודי בטן »  תכניות לימוד ריקודי בטן »  ריקודי בטן בכרמיאל »

הצטרפ/י
עם : שוש פרידמן
מתי : ראשון 9/5/2021 8:30-14:30
עם :

שוש פרידמן

"בצעדי מחול" - קורס הנחיה והעצמה במחול אתני-מזרחי - שוש פרידמן ומכללת תל חי הינו קורס להכשרת מנחות, מדריכות למחול אתני מזרחי ללימודי תעודה. הקורס בן 300 שעות עם מיטב המרצים והרקדניות בארץ

הקורס הינו המסגרת היחידה בצפון, והמוביל ברמת ההשקעה, התכנים והלמידה בו. 6 מחזורים כבר סיימו את הקורס, וכעת מתקיים השביעי במספר. הלימודים בקורס מוכרים להמשך לימודים בתחום התנועה והמחול, כמו לימודי תרפיה במחול במוסדות אחרים, שכן ? המכללה האקדמית תל-חי הינה מוסד אקדמי מוכר.
תכנית הלימודים עשירה ומגוונת ביותר והקורס משלב לימודים עיוניים ומעשיים מתחום המחול האתני-מזרחי ומתחומי הדעת הרלוונטיים למחול המזרחי.
את תכנית הלימודים מנהלת ומובילה שוש פרידמן, רקדנית, יוצרת, מספרת סיפורים ושחקנית, מורה מאסטרית למחול מזרחי מזה 20 שנה ברחבי הארץ, מנחה סדנאות תוכן ומופיעה בפסטיבלים ובאירועי תרבות.

שפת המחול המזרחי מוכרת וידועה כיום כחובקת ומכילה הרבה יותר מהגדרתה כ?ריקודי בטן?, וזאת על שום הסגולות הרבות הטמונות בה בעבור כל אישה באשר היא אישה ? ללא קשר לגילה, לממדיה, או ליכולותיה ?המחוליות?. זוהי שפה שמאפשרת באופן מיטבי את החיבור של הגוף והנפש. שפה המאפשרת מסע נשי ואישי לגילוי ולאהבת הגוף והנפש, שפה ?אורגנית? לגופה ולנפשה של האישה. לא בכדי הפך המחול העגול, הרך והקסום הזה ? לתחום תנועתי מבוקש ביותר בקרב אוכלוסיית הנשים, מתוך ההבנה שהוא עשוי להיות מחולל שינוי חיים.

במהלך הקורס מקבלות הלומדות ערכות רבות של אלבומי מוסיקה, חומרים וסיכומים כתובים, תכניות עבודה להנחיה ומאמרים מקיפים בנושאי המחול והמוסיקה כחלק אינטגרלי ומהותי מהאני מאמין של רכזת הקורס, שוש פרידמן, ומתהליך הלמידה וזאת במטרה לצייד את הלומדות בכל צידה אפשרית, כזו שתאפשר את הרחבת הידע, והעמקה בו במהלך הקורס, ולאחריו.

מעבר לכל, ובעיקרו של דבר ? הקורס הינו מסע התפתחות משמעותי ביותר עבור כל לומדת, וכל אחת מתנסה בתהליכים וחווה שינויים משמעותיים בכל הרבדים. כל אחת לומדת לרקוד ולהבין לעומק את הטכניקה שלב אחר שלב, ולשלוט בה, היא לומדת תחומי-דעת רבים, שהם חלק מפאזל רחב היוצר את השלם, והיא מקבלת כלים ומתודות רבות שתוכל להשתמש בהם בעתיד, אם וכאשר תהפוך למנחה (או לרקדנית). ובעיקר ויותר מכל ? היא חווה מסע התפתחות אישי, שמעניק לה בטחון עצמי, ויכולת לקיים אינטראקציה בכל תחומי-חייה ממקום של יכולת ומסוגלות, עם ?עמוד שדרה איתן?.

שוש פרידמן

את תכנית הלימודים מנהלת ומובילה שוש פרידמן, מורה מאסטרית, רקדנית יוצרת, שחקנית ואמנית מורה מקצועית למחול מזרחי מזה 20 שנה ברחבי הארץ, מנחה סדנאות תוכן, טכניקה ומהות, מופיעה בפסטיבלים ובאירועי תרבות בארץ ובחו"ל.
הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

>
שוש פרידמן
<

כל הפעילויות של שוש פרידמן ומכללת תל חי:

אוריינטל דאנס בצפון - כנס מחולות בכרמיאל

אוריינטל דאנס בצפון 12.7

✿❀ אוריינטל דאנס בצפון ❀✿ כנס מחולות אתני-מזרחי וריקודי בטן. יום עתיר סדנאות והופעות עם מיטב המורות המובילות בארץ בהפקת שוש פרידמן ומכללת אוהלו ✿ סדנאות, בזאר, מופע ופינוקים ומנעמי בטן!» עם שוש פרידמן ומכללת אוהלו

חמישי
אוריינטל דאנס בצפון - כנס מחולות בכרמיאל

אוריינטל דאנס בצפון 12.7

עם: שוש פרידמן ומכללת אוהלו

מתי: חמישי

קורס הכשרת מדריכות מחול אתני-מזרחי בצפון

קורס מדריכות מחול מזרחי

קורס הכשרת מדריכות מחול אתני מזרחי - שוש פרידמן ומכללת אוהלו. ההרשמה למחזור ה-6 בעיצומה. תחילת הקורס: 1.11.19 הקורס שנתי בן 300 שעות עם מיטב המנחים, בימי שישי מ-8:30 עד 14:30.» עם שוש פרידמן

שישי-שבת
קורס הכשרת מדריכות מחול אתני-מזרחי בצפון

קורס מדריכות מחול מזרחי

עם: שוש פרידמן

מתי: שישי-שבת

שיתוף חברים
עם : שוש פרידמן
מתי : ראשון 9/5/2021 8:30-14:30