' '
לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

בין התרבויות - 5 מפגשים בקבוצה

אחרון האורחים כבר הלך... פעילות זו התקיימה בעבר. להמשך התקשרות צרו קשר עם מריה חרמוני פסיכותרפיה
פסיכותרפיה גופנית »  טיפול רגשי »  אימון / טיפול טיפול רגשי »  טיפול רגשי »

להצטרפות והזמנה
עם : מריה חרמוני
מתי : שישי- שישי 23/8/2024-26/7/2024 10:00-11:30
עלות : ₪1500
הטבה :₪1300
עם :

מריה חרמוני

ההגירה - הוא הנתיב העיקרי במסע החיים שלנו. נושא ההגירה מבקש קדימות והתייחסות כנה בטיפול. גם אם מדובר בדור שני לעליה, הנושא רלוונטי לקשיים שאנחנו חווים היום.
לתוכנית המפגשים הקישו ``הצטרפות``
הרעיון להקים מפגשים בקבוצה עלה בעקבות הצורך שפגשתי בו כפסיכותרפיסטית, המלווה מטופלים מהדור השני של העלייה. לא מפתיע שקהל היעד שלי מצא אותי - סיפור העליה הוא סיפור חיי, חיי האישיים והמקצועיים גם יחד.
אני מציעה את המפגשים בקבוצה לאחר חקירה ממושכת של תהליכי ההגירה. חובתי להרחיב את האפשרויות הטיפוליות ולאפשר לאנשים להיעזר בידע הנרחב והמעמיק שרכשתי בנושא.

המעבר למדינה חדשה מביא איתו קשיים ואתגרים. הקשיים האלה עולים בזמנים שונים ובדרכים שונות בחיים שלנו. עליתי לארץ עם ההורים בגיל 18, לפני 34 שנים. היום, כפסיכותרפיסטית עם וותק של מעל 10 שנים בטיפול ו-20 שנה בהוראה, אני מציעה במפגשים להתמקד בסיפור הגירה משפחתי ואישי, לראות בו אבני היסוד של מי שאנחנו.

התהליך.
תהליך העליה הוא תהליך בו אנחנו מתרחקים מההורים ומהתרבות שהם מייצגים, ועכשיו יש טעם ודרך לחזור אליה - להכיר, לקבל ולשלב אותה שוב בתוכנו.

למי מיועדים המפגשים?
גם אם נולדתם בארץ להורים עולים חדשים, גם אם עליתם בגיל צעיר, גם אם ההורים רחוקים מכם או הקשר איתם נותק – אני מזמינה אתכם לסדרה של מפגשים בקבוצה, במטרה להתקרב לתרבות המקור ולייצר איתה שיח. דיאלוג. לדבר ולחוות

על המפגשים עצמם.
סדרת המפגשים תיערך במתכונת של טיפול קבוצתי קצר מועד - 5 מפגשים שבועיים פרונטליים (משולבים בזום במידת הצורך), משך כל מפגש – שעה וחצי

אתיקה ואחריות.
• המפגשים מאפשרים פתיחות מרבית, נערכים באווירה ביתית נעימה
• מפגשי הקבוצה הם לא טיפול פרטני, ערכם הטיפולי לעתים גבוה יותר מערכו של הטיפול הפרטני והם יכולים להועיל אף יותר ולהאיץ תהליכי שינוי.

לפרטים נוספים על מבנה התכנית הקישו על כפתור ``הצטרפות``

מריה חרמוני

מריה חרמוני, פסיכותרפיסטית בתל אביב, בעלת הכשרה מקצועית בפסיכותרפיה דינאמית ואקזיסטנציאליסטית, מטפלת בתל אביב ואונליין, טיפול נפשי רגשי שהוא לרוב טיפול קצר מועד.
הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

>
מריה חרמוני
<

כל הפעילויות של מריה חרמוני פסיכותרפיה:

פסיכותרפיה קיומית בשילוב קול ותנועה

פסיכותרפיה - מריה חרמוני

פסיכותרפיסטית בתל אביב ואונליין - טיפול רגשי פרטני ומפגשים בקבוצה.משלבת במפגשים עבודה עם קול ותנועה.במידה ואתם דור ראשון, דור וחצי ודור שני להגירה – הטיפול הזה בשבילכם.» עם מריה חרמוני

פסיכותרפיה קיומית בשילוב קול ותנועה

פסיכותרפיה - מריה חרמוני

עם: מריה חרמוני

שיתוף חברים
עם : מריה חרמוני
מתי : שישי- שישי 23/8/2024-26/7/2024 10:00-11:30
עלות : ₪1500
הטבה :₪1300