לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

שיעורי שירה לכל הרמות והסגנונות בתל אביב במגידו

הצטרפ/י
עם : יעל שחמון
מתי : פתוח להזמנות 11 am-8:30 pm
היכן : undefined
עלות : ₪150
הטבה :₪125
עם :

יעל שחמון

מורה מנוסה לפיתוח קול, שירה וקוצינג - בכל הסגנונות הפופולארים - פופ, רוק, ג`אז, מוזיקת עולם, ושירה ערבית - במרכז תל אביב. כל מי שאי פעם חלם לשיר - אני מבטיחה שנצא למסע קולי מופלא?!
שלום, שמי יעל ואני זמרת עם ניסיון עשיר במוזיקה. אני מתמחה בלימוד פיתוח קול ושירה לסגנונות פופלארים - כמו - פופ, רוק, ג`אז, פולק ומוזיקת עולם עם התמחות במוזיקה ערבית (סולמות ערביים). אני מלמדת יחידים,קבוצות פופ / מקהלה וגם אילתור. אני לימדתי ולמדתי בלונדון - ויש לי תלמידים בלהקות מקצועיות, קבוצות פופ, או זמרות פופ וזמרים מתחילים ומנוסים כאחד בכל הסגנונות הפופולארים.
אני מאמינה ששירה זה כלי שכולנו ירשנו בתוך הגוף, ולכל אדם יש קול עוצמתי לחלוק עם העולם!
השיעורים שלי מורכבים מכמה חלקים: 1 חימום וטכניקות נשימה 2 אימון ופיתוח של מיתרי הקול והמנעד הקולי 3 טכניקת שירה שמתאימה לחומר האישי של כל זמר 4 מציאת `איזור שירה` נוח ואת הסטייל האישי של כל זמר וזמרת שמגיעים ללמוד אצלי. אני מאמינה שכל אחד יכול לשיר, ובעזרת האימון והטכניקה הנכונה - אני אשמח לקחת אותך למסע הקולי האישי שלך. אם זה משהו שתמיד רצית - אז אשמח אם תצרו קשר .

יעל שחמון

מורה מנוסה לפיתוח קול, שירה וקוצינג - בכל הסגנונות הפופולארים - פופ, רוק, ג`אז מוזיקת עולם ושירה ערבית במרכז תל אביב - מארגנת גם סדנאות קול בקבוצה שבה כל אחד מתבטא באלתור והופך לחלק מהמקהלה!
הצטרפו להחלפת פרטי התקשרות ו/או להמשך הזמנה

שיתוף חברים
עם : יעל שחמון
מתי : פתוח להזמנות 11 am-8:30 pm
היכן : undefined
עלות : ₪150
הטבה :₪125

פנייתך תישלח ישירות ליוצרים
פרטי התקשרות נוספים יופיעו מיד עם הצטרפותך