לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

למה לבחור ב "אלה פילאטיס" ?

למה לבחור ב "אלה פילאטיס"? - סטודיו "אלה פילאטיס" - דרך גוף
למה לבחור ב "אלה פילאטיס"? - סטודיו "אלה פילאטיס" - דרך גוף


אצלנו בסטודיו הדגש הוא על המתעמל.ת.
קבוצות קטנות והומוגניות, יחס וליווי אישי במגוון רמות קושי ושעות במהלך היום, מה שמאפשר לנו להתאים לכל מתעמל.ת תהליך מדויק.

הפילאטיס שלנו

שיעורי הפילאטיס מעניקים יציבה טובה יותר, התנהלות גופנית יעילה ונכונה, שיקום מפציעות ומניעת כאבים, חיזוק והגמשה של השרירים וחיטוב הגוף. אחרי מספר מועט של שיעורים כבר ניתן להרגיש חיבור טוב יותר לגוף, ואת התוצאות בגוף עצמו מרגישים תוך זמן קצר יחסית.

במהלך שיעורי פילאטיס רצפה אנו שמים דגש על נשימה נכונה, ישיבה נכונה ועמידה נכונה ? ואלה באים לידי ביטוי גם מחוץ לשיעורים.

מהי שיטת הפילאטיס?


שיטת פילאטיס, אותה פיתח בתחילת המאה העשרים ג?וזף פילאטיס, היא שיטת אימון גופני פונקציונלי, כלומר אמיון שתורם לתפקוד הגוף בחיי היומיום. השיטה מבוססת על מספר עקרונות חשובים:

נשימה עמוקה ומודעת שמסייעת לביצוע התרגילים.

קשר גוף?נפש בו המתעמל לוקח אחריות על גופו ומתעמל מתוך הבנה עמוקה של התרגיל.

עבודה מהמרכז, כלומר דגש על חיזוק שרירי הליבה, התורמים ליציבה ומאפשרים תנועה נכונה יותר.

דיוק ושליטה, כך שכל תרגיל מתבצע במספר מועט של חזרות אך באופן מדויק מאוד שמעלה את האפקטיביות שלו.

זרימה בתוך התרגיל ובין התרגילים, בגוף עצמו ובמבנה השיעור.

חיזוק והארכה של השרירים, כך שנוצר איזון טוב בגוף, תוך התמקדות בשרירים מקוצרים או חלשים ושיפור תפקודם.



השיטה שואבת את מקורותיה משיטות אימון גופני מהמערב ומהמזרח גם יחד.

בחייו, פיתח ג?וזף פילאטיס ?רפרטואר? עשיר הכולל כ-50 תרגילי מזרון ועוד כ-200 תרגילי מכשירים, אך מאז הורחב רפרטואר זה והוא כולל היום מאות ואף אלפי תרגילים, המתאימים למגוון רחב של מתעמלים בטווח רחב של יכולות גופניות.



למי מתאימה השיטה?

שיטת פילאטיס מתאימה למעשה לכל אדם, בכל מצב גופני ובכל גוף. בגלל מקורותיה, כשיטת עבודה עם חיילים ורקדנים פצועים, יש בה אלמנטים שיקומיים רבים, והיא מאפשרת גם לאנשים הסובלים מבעיות וכאבים להתעמל מבלי להחריף את הפציעה ותוך חיזוק והגמשה הדרגתיים של הגוף. לכן, היא מתאימה כחלק מתהליך שיקומי של פציעות גב, ברכיים, פרקים, ועוד. שיעור פילאטיס מתבצע ברובו בישיבה או בשכיבה ולכן הוא אינו מעמיס על המפרקים.מה הייחוד שלנו?

אנו שמים דגש על יחס אישי והיכרות עם כל מתעמל, גופו, יכולתו וצרכיו. בסטודיו מוצעים שיעורי פילאטיס מזרון בקבוצות קטנות והומוגניות, בהדרכה מקצועית ואיכותית. שיטת עבודה זו מאפשרת לנו להתאים את השיעור למתעמלים, ובמידת הצורך אף להתאים לכל מתעמל את התרגיל או הוריאציה המתאימה ונחוצה לו. בסטודיו מוצעים שיעורים במספר רמות קושי (עדין, רמת קושי בינונית, ומתקדמים), כך שכל אחד יכול למצוא את השיעור שמתאים לו. המוטו שלנו הוא ?להתאים את השיטה למתעמל, ולא את המתעמל לשיטה?.



למה דווקא פילאטיס מזרון?

אנו מאמינים שהעבודה ?נטו? על הגוף, ללא תמיכת המכשירים, היא פונקציונאלית יותר, היות ובשיעורי פילאטיס אנו שואפים להקנות הרגלי תנועה ויציבה נכונים יותר לחיי היומיום. למכשירים יש אמנם יתרונות מסוימים, אבל העבודה על המזרון מאפשרת חיבור עמוק לגוף, בצורה שהיא רלוונטית יותר לחיי היומיום.

בנוסף, ההתמקדות בפילאטיס מזרון מאפשרת לנו להציע ללקוחותינו שיעורים במחירים נגישים, מבלי להתפשר על האיכות והמקצועיות.

אלה בר-דוד-שחר מדריכת פילאטיס ומורה למחול כבר 30 שנה, בעלת סטודיו ?אלה פילאטיס? בחיפה. מלמדת פילאטיס עם דגש רב על הזרימה והתנועתיות, תוך שילוב אלמנטים מהמחול.

כל הפעילויות של סטודיו "אלה פילאטיס":

30 שיעורי פילאטיס מקצועיים כל השבוע

שיעורי פילאטיס בזום

שיעורי פילאטיס באיכות שידור גבוהה! שיעורים מגוונים ומחזקים באווירה נעימה, המתקיימים מדי שבוע במערכת שעות קבועה.בהנחיית 3 מורות מקצועיות ומנוסות, בניהול אלה בר-דוד-שחר» עם אלה פילאטיס בר דוד שחר

כל השבוע
30 שיעורי פילאטיס מקצועיים כל השבוע

שיעורי פילאטיס בזום

עם: אלה פילאטיס בר דוד שחר

מתי: כל השבוע

הקלטות שיעורי פילאטיס לפי רמה

שיעורי פילאטיס מוקלטים

מזמינות אתכם.ן לקבל הקלטות שיעורים שנוצרו במיוחד בשביל המתנועעים הביתייםבמחיר סמלי תוכלו להיכנס בגישה חופשית למשך שבועיים למגוון השיעורים המפורטים מטה.» עם סטודיו "אלה פילאטיס"

הקלטות שיעורי פילאטיס לפי רמה

שיעורי פילאטיס מוקלטים

עם: סטודיו "אלה פילאטיס"

שיתוף חברים
עם : אלה בר-דוד-שחר