לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

הנחיית קבוצות העצמה לנשים

סיגלית צפריר - תנועת החיים
מרחב להתפתחות וריפוי דרך תנועה וריקוד

מרחב תנועת החיים מאפשר התפתחות אישית, ריפוי והעצמה לכל אשה. הוא נוצר באהבה ממסעי האישי בעולמות התנועה, הריפוי והרוח מעל 30 שנה. מהות עבודתי ליצור מרחב שיש בו הקשבה, בטחון ואהבה בו תוכלי לפגוש ולגלות את עצמך מחדש, לקבל השראה וכלים לאיזון ושחרור הגופנפש ולממש את הפוטנציאל הטמון בך.

אילה גרייצר - צ`י קונג נשים
מורה ותיקה מומחית בצ`י קונג נשים

כבר כשלושים שנה שאני עוסקת באמנויות תנועה וריפוי סיניות, צ`י קונג וטאי צ`י, ולמדתי אצל המורים הטובים והידועים בעולם. הייתי הראשונה שנסעה לחו"ל ללמוד את הצ`י קונג היחודי לבריאות נשים.

מעיין סיגינור-מדיטצית זן
עצמה שקטה-מדיטצית זן ואימון לפיתוח אומץ

מנחה למדיטציה בקבוצות ויחידים על פי שיטת הזן באזור רמת גן/גבעתיים/ת"א. אימון אישי, קורסים וסדנאות בנושא העצמה ופיתוח אומץ.

ליאן אושרת וידס
מאמנת תהליכי התפתחות ערך עצמי ודימוי גוף

פסיכותרפיסטית גופנית ומאמנת נשים בתהליכי התפתחות ערך עצמי ודימוי גוף. יוצרת תוכן ומתמחה במחזוריות ומיניות האישה, העצמה והגשמה אישית.

True Beauty Photography
מפגש צילום עירום שלך- לקבלת עצמך

גילי חן,צלמת נשים הוליסטית. בעלת תואר ראשון בצילום,אמנות וחינוך ממכללת ויצו, SUNY ניו יורק. בעשור האחרון צילמה אופנה עבור מיטב המגזינים בתי האופנה ומשרדי הפרסום בארץ ובעולם וכיום מתרכזת בטיפול דרך צילום לנשים באשר הן.

תמר ורדי
מנחת ריקוד בשפת "המרחב הפתוח"OPEN FLOOR

נעים מאד :) שמי תמר, אני מנחה מפגשי ריקוד בשפת "המרחב הפתוח"- Open Floor, שפה של מודעות וחיבור למשאבים פנימיים דרך ריקוד. המפגשים מתאימים לכל מי שיש בו/בה תשוקה לנוע. מוזמנים לרקוד כל שלישי ב- 20:10 בפקולטה לחקלאות ברחובות, או לפנות אלי לקבל פרטים על קבוצה סגורה לנשים באיזור מודיעין.

רונית ריימונד- פלמנקו
פלמנקו לכולם !

"המטרה שלי היא לחלוק את התשוקה עם אנשים, לגרום להם לשמוח ,לעודד ולחזק אותם." רונית ריימונד היא מורה, כיראוגרפית ורקדנית פלמנקו. היא מלמדת ריקוד פלמנקו לכל הגילאים והרמות. שילוב של טכניקה ,תנועות ידיים ורגליים, קצב וכוריאוגרפיה. השעורים מסייעים להתפתחות האישית והרוחנית ונותנים במה לביטוי עצמי ויצירתיות.

שרה גילאון -אוהל שרה
אוהל שרה-סדנאות/ הרצאות/טיפולים/מופעים

שרה גילאון היא הילרית (NFSH) מוכרת ע"י האגוד הלאומי האנגלי מזה 24 שנה, יוצרת ומנחת הסדנה "ואהבת לגופך כמוך"_נשים עושות שלום עם הגוף, מנחה מוסמכת של קורס אקסס בארס, יוצרת ומנחת הסדנה-"לובשים דמויות"

מיכל ורטהיימר-שמעוני
תמיכה בתהליכי שינוי בגוף, בנפש וביחסים

פסיכולוגיה תהליכית היא גישה ליצירת שינוי המאפשרת לעבוד עם מה שמפריע לנו בגוף (מחלות), בנפש (פחדים, התמכרויות, מצבי תודעה) וביחסים (קונפליקטים) - מתוך ידיעה שכל מה שקורה לנו - לא מקרה הוא, ויש לדברים האלה מה להגיד לנו.

דלשד איריס
"לרקוד עם החיים "

מתוך הריקוד עולים החיים . מתוך החיים עולה הריקוד. מקום מפגש בין גוף ונפש . מקום המבקש לנוע בחופשיות, בשמחה , בהתרגשות , בנינוחות, להביע את כל מה שמרגיש שם, להיות בנוכחות נשית מלאה.

חגיגת המיניות הנשית
אש אישה ואהבה

מנחות: אתי סנדק, מיה גולדשטיין, ויוי מוצפי, טובה אלדד, חיה כספי

Dancingyoga יוגה נשית ותנועה לבריאות האישה
Dancungyoga לבריאות האישה

Dancingyoga - השילוב האידיאלי שין תרגול יוגה נשית: מחזק, מגמיש את הגוף, ממריץ ומרגיע לבין אלתור בתנועה שהוא מניע, משחרר ונותן דרור למעיני היצירה. כל זאת תוך שימת דגש על צרכי הגוף הנשי ובריאותו.לבחירתכם: אימונים אישיים, סדנאות וחוגים קבוצ

Jenny Confidence ג`ני מימון
אינטימיות ומיניות נשית - סדנאות ותהליכים

ג`ני מימון - מנחה קבוצתית, מחנכת למיניות (אוניברסיטת בר-אילן, לימודי המשך עו"ס).

יוגה פיטנס
האירובי של עולם היוגה

יוגה בשיטת אשטנגה ויניאסה - האירובי של עולם היוגה

הקליניקה לטיפול בתנועה ומחול
אסתי לומס מטפלת ומדריכה בכירה בתנועה

אסתי לומס M.A מטפלת בתנועה ומחול ברישיון משרד הבריאות. מדריכה בכירה - יה"ת האיגוד הישראלי למטפלים בהבעה ויצירה. טיפול בתנועה ומחול למטרות צמיחה אישית ו/או מקצועית והדרכה למטפלות מנוסות בתנועה ובפסיכותרפיה גופנית.

חיה רותם
חיה רותם

מורה למחול בוגרת האקדמיה למוזיקה ומחול בירושלים ומטפלת מוסמכת בתנועה dance therapist. שלושים שנות נסיון

ריו אביירטו עם הלל
ריקוד חופשי ומונחה // תנועה אינטואיטיבית

ריו אביירטו היא שיטה פסיכופיזית (גופנפש) של ריקוד חופשי ומונחה, תנועה אינטואיטיבית, חיבור להנאה הטבעית של הגוף עם מוסיקה מעוררת השראה מכל רחבי העולם. למי זה מתאים? לכולם, בלי כל נסיון, לכל מי שרוצה להתחבר אל עצמו ולהביא ריפוי וטרנספורמציה

רות עוז שלם
גוף שלם - נעים במעגל החיים

תנועה זה כל הסיפור ולדעת בגוף זה המוטו שלי. פעילויות והרצאות לקידום בריאות האישה והמשפחה.

מור שלו
סדנאות וריטריטים , מגע, צלילים מרפאים

מנחת סדנאות לנשים ולזוגות. מטפלת ביוגה, מגע, וצלילים מרפאים. מוזיקאית, זמרת יוצרת. מנחה סדנאות לביטוי קולי ושירה מקודשת. בימים אילו בלימודי טיפול בהתמקדות ונשימה מעגלית.

שרה גילאון - אוהל שרה
אוהל שרה-סדנאות/ הרצאות/ טיפולים/ מופעים

שרה גילאון היא הילרית (NFSH) מוכרת ע"י האגוד הלאומי האנגלי מזה 24 שנה, יוצרת ומנחת הסדנה "ואהבת לגופך כמוך"_נשים עושות שלום עם הגוף, מנחה מוסמכת של קורס אקסס בארס, יוצרת ומנחת הסדנה-"לובשים דמויות"