לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

מאמנים להתפתחות

פעילויות בתחום מדיטציה

בית הספר לביודנסה בצפון
ביודנסה חיים בתנועה מלאת משמעות עם רחלי

אנחנו לא חיים לבד. לאפשר לעצמנו לגדול, להתפתח ולחיות חיים מלאים תוך שמירה על חייהם של האחרים החיים לצדנו זה ערך עליון. המשמעות של הפצת הביודנסה היא ביצירת האפשרות לחיות יחד, באמת. לחיות באמת, יחד. הדרך שלנו לעשות זאת היא ליצור את התנאים

אייל כצל`ה
בשביל היחסים, נשים, גברים, זוגות

מטפל, מאמן, מגשר, מומחה לתקשורת מקרבת. עובד עם נשים , גברים וזוגות במגוון שיטות ליצירת יחסים מיטיבים בחיים

אשר אנידגר
אשר אנידגר

פסיכותרפיסט, מטפל ויועץ להתמכרויות ותחלואה כפולה במרכז בריאות הנפש גהה. מטפל בכול סוגי ההתמכרויות . בעל ניסיון של מעל 19 שנה בטיפול פרטני, זוגי ומשפחתי, הדרכות הורים והתערבויות משפחתיות, כולל ביקורי בית וליווי. מומחה לבני נוער ומתבגרים. מרצה בתחום ההתמכרויות.

המקום
מרכז לימוד להתפתחות עצמית

תרגול Art of Harmony - אמנות ההרמוניה המוצע ב`מקום` כולל קונג פו, טאייקוואנדו, ייי-קואן, סוהא וחמשת האלמנטים. סדרות התרגולים המוצעות ב`מקום` מאפשרות התחזקות, פיתוח קואורדינציה, גמישות ובריאות במימד הפיזי. אולם, המטרה הגבוהה יותר של התרגול היא להדריך אותנו במסע פנימי לעבר השלמה פנימית, ביטחון עצמי, חדות ועוצמה שקטה.

סו-הא - אומנות הנוכחות
ריקוד מודעות החוקים

אומנות הסו-הא מכוונת לאיזון פיזיולוגי-רגשי-שכלי המקנה עוצמות ואושר בלתי תלויים בגורמים חיצוניים. אלפי שנים נשמרה אומנות הסו-הא במנזרים מבודדים במזרח ובשנים האחרונות היא נלמדת באירופה ובישראל על ידי מר דרור נוה בהנחיית ד"ר פטריציו פאולטי.

פסיכותרפיה גופנית- אורלי שטיינבך
טפול בפסיכותרפיה גופנית-ביוסינטזה

פסיכותרפיסטית גופנית חברה באיגוד האירופי-EABP, בוגרת מכללת רידמן ולימודי הביוסינטזה. מורה, מדריכה ומטפלת בקליניקה פרטית בתל אביב. לפרטים נוספים אנא בקרו באתר שלי: www.innertouch.co.il

מעבדת גוף BMC Body Lab
לראשונה בישראל תוכנית מעמיקה ללימודי BMC

התכנית "מעבדת גוף" נפתחת בשיתוף עם כלים, ותתקיים במסגרת ימי ד` 10:00-13:00. מפגש היכרות עם התוכנית ועם BMC יתקיים ביום ו` 6.12.13 בשעה 10 בכלים. רח` יצחק נפחא פינת הקוממיות, בת-ים.

אינרג`י
אינרג`י - אינה בוהדנה

מנחה ועוסקת בארס?מטפלת בריקול הילינגמורה ומטפלת מוסמכת בשיטת תטא הילינג® ע"י ביה"ס העולמי שבארה"ב

רונית ריימונד- פלמנקו
פלמנקו לכולם !

"המטרה שלי היא לחלוק את התשוקה עם אנשים, לגרום להם לשמוח ,לעודד ולחזק אותם." רונית ריימונד היא מורה, כיראוגרפית ורקדנית פלמנקו. היא מלמדת ריקוד פלמנקו לכל הגילאים והרמות. שילוב של טכניקה ,תנועות ידיים ורגליים, קצב וכוריאוגרפיה. השעורים מסייעים להתפתחות האישית והרוחנית ונותנים במה לביטוי עצמי ויצירתיות.

מיה הוד רן - פשוט בטבע שלך
ביבליותרפיה,סדנאות כתיבה, הרצאות.

יציאה מסע של גילוי מסע הגיבור.ה הפרטי, זימון כוחות יצירה, ביטוי ונוכחות בסיפור שלי, בפשטות כמו שהטבע רגיל מגוון הדרכים אלייך: סדנאות כתיבה חד פעמיות ותהליכיות, טיפול רגשי בהבעה - באמצעות כתיבה, קורס ביבליותרפיה, ספרים, פודקאסט, הרצאות וסדנאות בהתאמה אישית - נשיות, כתיבה וטיפול.

שלומית עצמון
מכשירה מטפלים ומלווה תהליכים דרך הגוף

מלווה אנשים בתהליכי התפתחות והעצמה אישיים ב-22 השנים האחרונות,מפתחת ומכשירה מטפלים ב"דרך הגוף: המסע פנימה"בעלת תואר שני באנתרופולוגיה, בוגרת לימודי "שיטת גרינברג" ,"תטא הילינג",

גברי דביר
100%מסאז-סדנאות,טיפולים ולמסיבות

100%מסאז-סדנאות,טיפולים ולמסיבות

דרור זהר
מדריך יוגה וקונטקט

Ronit Elya Kedem
Ronit Elya Kedem

מטפלת רב תחומית: הומאופתיה, תטא ואקסס בארסמנחה סדנאות אקסס בארס להתפתחות אישית ומימוש הקסם שנועדתי להיות

True Beauty Photography
מפגש צילום עירום שלך- לקבלת עצמך

גילי חן,צלמת נשים הוליסטית. בעלת תואר ראשון בצילום,אמנות וחינוך ממכללת ויצו, SUNY ניו יורק. בעשור האחרון צילמה אופנה עבור מיטב המגזינים בתי האופנה ומשרדי הפרסום בארץ ובעולם וכיום מתרכזת בטיפול דרך צילום לנשים באשר הן.

MW-Club
Your Imrovisation,Your Change,Your Life

MW-Club הוא מרכז להעצמה וצמיחה אישית. מקום. אנו מציאים מגוון כלים,בעזרתם יוכל כל אדם יכול להרחיב את יכולותיו וליצור את עצמו מחדש לפישאיפותיו ואפילו מעבר לכך.

אביגיל גליבטר
בלב ליבו של הקושי שוכנת ההזדמנות

פיתוח ארגוני והדרכה. יועצת ארגונית , מאמנת מוסמכת בכירה, מגשרת לארגונים ולענייני משפחה וגירושין, מרצה ומנחת קבוצות. מנהיגה שותפה בקלפי POINTS OF YOU ומומחית לעבודה עם קלפים טיפוליים ולהכשרה מקצועית של אנשי מקצוע.

שי לי פיינברג קרניוסקרל
קרניוסקרל נשימת חיינו אומנות הריפוי

קרניוסקרל היא הקשבה לתנועות החיים בגופינו ולתנועה הריתמית של נוזל מוח השדרה. תפקידה לבטא את נשימת החיים שלנו ואת הבריאות בתוכנו. "כל חלקי הגוף כולו מצייתים לחוק הנצחי האחד של החיים והתנועה". (ד"ר א"ט סטיל).

ניר אזולאי
קונטקט-תנועה מחוברת

מלמד ולומד תנועה כ-25 שנה.מפתח דרך יחודית להוראת תנועה לילדים.מקיים מחזורי תנועה שנתיים בקבוצות עבודה שונות למבוגרים כ-10 שנים. מפתח את התנועה המחזורית ככלי להתפתחות אישית רחבה.אב ל-5 ילדים ובעלי חיים נוספים.נשוי באושר ,חי ביודפת.

דיה גולן
מהתעוררות להארה

בעלת 10 שנות ניסיון בתחום הטיפול והנחיית קבוצותמתמחה בתרפיית הילד הפנימי.מטפלת בנשימה (ריברסינג) ונשימה ביו-אנרגטית (Osho Pulsation). מנחה קבוצות מדיטציה, מודעות ונשימה. ומזה 5 שנים מנחה את מפגשי הסנגהה מהתעוררות להארה.