לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

מטפלים בתנועה

פעילויות בתחום טיפול בתנועה

Gabriela Zemel - Biodanza
גבריאלה זמל - להתחבר מחדש להנאת החיים

מטפלת ומנחת סדנאות ותיקה בתחום התרפיה הגופנית, באמצעות ריקוד תנועה ומוסיקה. מתמחה בטיפול במיניות ליחידים זוגות וקבוצות

רן סדן
מטפל בתנועה ופסיכותרפיסט

מטפל מוסמך מטעם משרד הבריאות משנת 2000. בעל קליניקה פרטית ברמת גן ופרדס חנה. מטפל במגוון קשיים ובכל הגילאים.

עדי פנחסי
מטפל בתאי יוגה מסאז`/תרפי ומורה ליוגה

עדי מטפל בתאי יוגה מסאז` ומלמד יוגה על בסיס יומי וכך למעשה משלב בין שני העולמות, שילוב שלדעתו ומנסיונו מיטיב עם מטופליו ותלמידיו. האקטיביות והפאסיביות שבתרגול יוגה יחד עם הפאסיביות שבטיפול עוזרים ללקוח לאזן את הגוף והנפש.

איילת לקט קינן
תודעה בתנועה - טיפול בתנועה לנשים

בוגרת התיכון של האקדמיה למוזיקה ומחול ע"ש רובין. תואר שני מטעם אונ` לזלי לטיפול בתנועה. מוסמכת קלינית לטיפול בתנועה. למעלה מ 15 שנות ניסיון.

TRE - שיטה עצמי לשחרור מתחים ולחץ
®TRE - תרגילי שיחרור מתחים ולחץ

מתי לאחרונה רעדת מפחד? הרעד, אותו מנגנון טבעי של הגוף לריפוי ולשחרור, נדמה שאבד לנו, למין האנושי. כיצד מחזירים לגוף את יכולתו הטבעית לריפוי עצמי, לשחרר תבניות שריר עמוקות של מתח וטראומה?

דרכים- סדנאות תנועה לנשים
לרקוד בגוף וברוח

"דרכים" הן סדנאות ריקוד חופשי מתוך זרימה ושחרור מדפוסים המגבילים אותנו. המפגשים מציעים כלים תנועתיים ומנטאליים לנשים המבקשות לתת לריקוד שלהן חופש. את מוזמנת לנוע המעברים ובחיבורים, לרקוד ללא מאמץ ולהיפגש בלב פתוח עם מי שאת.

משחק בתנועה
תאום בגוף שווה תאום במוח.

עבודה בשיטת ורדי מאפשרת בקלות יחסית לשפר תפקודים באופן כללי ובוודאי תפקוד בלמידה. עובדים עם הגוף בכדי לחדד את המוח.

ענווה גולדברג , מנחה "תנועה טבעית"
אמנית רב תחומית, חוקרת תנועה כביטוי לנפש

אני מנחה למסעות ותהליכים עמוקים דרך תנועה , להקשבה חדשה דרך הגוף החי הנוכח ברגע, זה מרחב אינטימי של מפגש מרגש עם עצמי ועם סביבתי דרך הגוף, השם הוא "תנועה טבעית" כי זו דרך עבור כל רקדן או אוהבת תנועה לשוב לטבע שבה , להבעה הכנה הפשוטה והעמוקה של הגוף, זה מרחב מאוד עצמתי ומפגיש.

ריו אביירטו - עידית גודס גרינבאום
התפתחות אישית בתנועה, מגע, קול ומדיטציה

ריו אביירטו חולל בחיי שינוי משמעותי - בבטחון העצמי, בתעוזה, ביכולת לתת אמון, קרבה, ביצירתיות ובחופש הפנימי. שינויים אלו ואחרים יתחוללו לאורך זמן בכל מי שיתנסה בשיטה, וזה גם כיף גדול !!!

חיבורים- פלדנקרייז ועוד.
פלדנקרייז ותנועה

שיעורים קבוצתיים בשיטת פלדנקרייז (ATM) שיעורים פרטניים בשיטת פלדנקרייז (FI) שיעורי פלדאנס- אלתור בתנועה, ברוח שיטת פלדנקרייז

יקי האס
טיפול, תנועה, הבעה, יצירה

יקי האס - מטפל בתנועה MA, טיפול ריגשי-נפשי, מנחה קבוצות בתנועה, מטפל ב EMDR. מטפל בקליניקה ברחובות ובפרדס חנה. הינחה סדנאות בארץ ובחו"ל.

מאיר שניידר - ריפוי עצמי בתנועה
לממש את פוטנציאל גופנו לריפוי

זה סיפורו של אדם שהצליח לעשות את הבלתי יאומן, ולמרות שנולד כעיוור, הצליח באמצעות תרגול והתמדה בשיטה שפיתח לשפר את ראייתו לכדי 70% ראייה ומחזיק כיום ברישיון נהיגה בלתי מוגבל.

רן ארהרד - מלווה להחלמה ממצב מורכב
סופר, מטפל, מנחה, סקרן, יוזם ומגשים

מסרטן אפשר להחלים לגמרי. גם מפיברומיאלגיה, דכאון, כאב כרוני ופוסט טראומה. האם זה פשוט? לא. האם אפשרי? בהחלט כן, וע"פ תפיסתי הבסיס לכך הוא שינוי תודעתי משמעותי.

אסתי סן
החופש לזוז - שיעורי ריקוד ותנועה לנשים

אסתי סןרקדנית יוצרת, מורה ומטפלת בתנועה ומחול. בוגרת תואר ראשון מהאקדמיה למוסיקה ולמחול ותואר שני מהמכון להכשרת מטפלים במכללת דוד ילין. עובדת כעשור באמצעות מחול ותנועה עם אוכלוסיות מגוונות- מבוגרים, בני נוער וילדים.

Anna Seva
Somatic Therapy through Motion and Touch

Somatic Art and Movement TherapyMassage for Body & Soul Access Consciousness Bars

הקליניקה לטיפול בתנועה ומחול
אסתי לומס מטפלת ומדריכה בכירה בתנועה

אסתי לומס M.A מטפלת בתנועה ומחול ברישיון משרד הבריאות. מדריכה בכירה - יה"ת האיגוד הישראלי למטפלים בהבעה ויצירה. טיפול בתנועה ומחול למטרות צמיחה אישית ו/או מקצועית והדרכה למטפלות מנוסות בתנועה ובפסיכותרפיה גופנית.

גילה סיני - הקול גלוי
טיפול והדרכה בקול ושירה - קבוצות ויחידים

מנחה קבוצות וטיפולים פרטניים בעבודה קולית שמחברת ומעמיקה בקשר בין קול, גוף ונפש. פיתחה את התחום מתוך ניסיונה כמטפלת במוסיקה ותנועה, קלינאית תקשורת וזמרת. לימדה במכללת לוינסקי, ווינגייט וסמינר הקבוצים. מטפלת בשלוותה ובקליניקה פרטית.

מרחב המשחק
סדנאות בדרמה תרפיה וטיפול באומנויות

טרנספורמציות התפתחותיות` הוא מודל ייחודי בדרמה תרפיה, בו מטפל ומטופל נפגשים באלתור חופשי בתנועה ובדרמה בתוך מרחב המשחק המשותף. אנחנו מציעים מגוון סדנאות ותוכנית הכשרה בתחום למטפלים ,מורים , עו"ס והקהל הרחב.

אולריקה בורג - פסיכותרפיסטית בתנועה
פסיכותרפיסטית בתנועה עם הכשרה מגרמניה

פסיכותרפיסטית בתנועה, מוכרת בארץ על ידי יה"ת ובגרמניה על ידי BTD ובעלת רשיון עבודה כפסיכותרפיסטית (HPG) מאז 1999

איריס גלבוע-גוף הקשר.התמקדות בתנועה
תהליכים ליחידים וזוגות בגישת ההתמקדות

מנחה בכירה להתמקדות מטעם ה מכון הבינלאומי בניו-יורק. מפתחת ומלמדת את השילוב של התמקדות ותנועה. מטפלת ומלווה תהליכים אישיים וזוגיים. מלמדת קורס התמקדות (פוקוסינג) בשילוב תנועה להתפתחות אישית ומקצועית, וקורס הסמכה בהתמקדות . מנחה סדנאות