לפרטים

תודה שנרשמת לקבלת דיוור מ-bodyways.
אירועי השבוע, שיעורים ומפגשים חדשים, טיפים, כתבות ומאמרים, הטבות ומבצעים אליך בימי רביעי ישירות לתיבה.

לשינוי הגדרות דיוור עדכנו פרטים כאן »

מנחים ל 5 המקצבים

פעילויות בתחום חמשת המקצבים

הפקות תוכן סדנאות לארגונים ולקבוצות
הפקות תוכן בהתאמה אישית

דרך גוף מלווים יוצרים ומדריכים בכל עולמות הגוף והתנועה. נשמח לבנות יחד את האירוע המושלם בשבילכם! על מנת להזמין סדנה או פעילות הקליקו על כפתור ההצטרפות וענו בטופס שיפתח על כמה שאלות קצרות.

MASTERMIND GROUP
MASTERMIND GROUP

קבוצת עבודה מעשית

איריס הרמתי-5 המקצבים והמרחב הפתוח
מאמינה בכח המרפא והמחייה של הריקוד

`חמשת המקצבים` היא שיטת תנועה פשוטה, עמוקה ומלאת חיים המאפשרת לנו להיפגש עם עצמנו במצבים וברגעים שונים של הווית חיינו... `המרחב הפתוח` היא שפה לחקירה בתנועה ומאפשרת תנועה ומודעות המעצימה את החוסן והאינטליגנציה הרגשית ומעוררת חיות...

אווני חן אילן
קידום והפקה של אירועי wellbeing

בתור מפיקה של סדנאות ואירועים בחו"ל כאשר פגשתי ביוון את אטמו המורה המוכשר לחמשת המקצבים החלטתי להביא אותו לארץ כדי שנוכל להנות גם כאן.

חמשת המקצבים עם עדי ארגוב
שעורים וסדנאות לתרגול שיטת חמשת המקצבים

פסיכולוגית מומחית, מנחה מוסמכת לשיטת 5 המקצבים ברמות waves ו heartbeat , מוסמכת מטעם ארגון 5 המקצבים העולמי לשעות הכשרה בנתיב לקורס המורים

אולה - מרכז למחול
סטודיו באווירה כפרית

בקיבוץ חולדה ובמושב טל שחר (7 דקות ממחלף לטרון,7 דקות מצומת ביל"ו),מתאים לסדנאות ושיעורי גוף ונפש,מאובזר ומתוחזק בסטנדרטים גבוהים ביותר. ניתן לשכור לפי שעה.

לרקוד עם ריבי דיימונד
ריקוד גוףנפש-נשמה 5המקצבים והמרחב הפתוח

דרך עבודה עם שיטות תנועה וריקוד פשוטות ועוצמתיות- חמשת המקצבים והמרחב הפתוח- אנו מפתחים מודעות גופנית-נפשית, משכללים את יכולת ההבעה, הספונטניות והשחרור, ומוצאים את מרכז השקט הפנימי והחיבור לרוח.

אביה רכס סדנאות ושיעורי 5 המקצבים
חמשת המקצבים ומדיטציה בתנועה

אביה רכס מנחה מוסמכת לשיטת 5 המקצבים מ2008. מנחה מפגשים בני צייון, רמת גן ,בפולין ,יון , קפריסין,בארגונים, לצותים מקצועיים בכנסים ובתוכניות לימודים .